Sprzedawanie jest jak gra wstępna. Study case Zappos.com

Sprzedawca udaje, że nie chodzi mu tylko o jedno, a klient udaje, że nie widzi tych nieudolnych
podchodów. Póki te dwie strony są zadowolone z tego flirtu to
wszystko porządku jednak, gdy jedna za mocno naciska, na dodatek nie tak jak druga lubi zabawa się kończy.

Od czego zacząć marketing przy budowaniu produktów? Od zatrudnienia mnie. A tak serio? Od sprzedaży, a aby ona miala miejsce trzeba dogadzać klientowi tak, aby chciał wrócić.

Zappos.com obecnie jeden z największych sklepów internetowych od początku opiera się na banalnej zasadzie.

Darmowa wysyłka i
365dni na zwrot w wypadki, gdy chcesz zrezygnować z zakupu.

I to wszystko. Serio.

Co takie podejście mówi klientowi?


Że jesteśmy spoko, sam możesz sprawdzić, bo nic nie ryzykujesz. Możecie reklamować swoje usługi pięknymi obrazkami czy świetnym opakowaniem, ale jeśli podstawa waszej polityki nie jest jasna i po pierwsze pociągająca dla klienta to daleko nie zajedziecie.

Dlatego przed wydaniem złotówki zacznijcie być atrakcyjni.

#marketing #reklama #grafika #startup #biznes #publicrelation #polska
#instadaily

#motywacja #praca #inspiracja #pasja #rozwojosobisty #wiedza #rozwój
#biznesonline #sklepinternetowy